Βιώνω Μαθαίνω Δημιουργώ

Εργαστήριο σχεδιασμού και υλοποίησης εκπαιδευτικών προγραμμάτων.



Η Φιλοσοφία μας 

"Μόνο ό,τι δέχτηκες με την ψυχή σου, αυτό μόνο μαθαίνεις και αυτό ενσωματώνεις στη ζωή σου και τον χαρακτήρα σου"              

                                                                                J. Dewey  


Η ομάδα μας

Δάφνη Ποντικού

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων 

​Απόφοιτη του τμήματος Γεωλογίας και Γεωπεριβάλλοντος του ΕΚΠΑ και κάτοχος των μεταπτυχιακών τίτλων ειδίκευσης: Μουσειακές Σπουδές (ΕΚΠΑ) και Επιστήμες Αγωγής (ΕΑΠ). Διαθέτει πιστοποιητικά επιμόρφωσης στη Διδακτική Φυσικών Επιστημών, την Eκπαίδευση για το Περιβάλλον και την Αειφορία και την Προσχολική Αγωγή και Εκπαίδευση. Η έρευνά της άπτεται του σχεδιασμού και της υλοποίησης βιωματικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Π.Ε) - Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη (Ε.Α.Α), καθώς και μουσειοπαιδαγωγικών δραστηριοτήτων, που προβάλλουν την πολιτιστική μας κληρονομιά. To 2016 δημιούργησε το εργαστήριο "Βιώνω Μαθαίνω Δημιουργώ" και έκτοτε συνεργάζεται με επαγγελματίες, εκπαιδευτικούς οργανισμούς και πολιτισμικούς φορείς με κοινό όραμα την Ε.Α.Α.

Είναι ενταγμένη στο μητρώο των εκπαιδευτικών του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ ) του ΕΚΠΑ στα θεματικά πεδία της Βιώσιμης Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος, της Γεωλογίας και των Επιστημών Αγωγής/ Εκπαίδευσης/ Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού. Έχει λάβει μέρος ως ομιλήτρια σε συνέδρια και δράσεις που προβάλλουν την αειφόρο ανάπτυξη, την πολιτιστική κληρονομιά, τη διδακτική των γεωεπιστημών και έχει παρουσιάσει αρκετά workshops σχετικά με την αξία της βιωματικής μάθησης στην εκπαίδευση. Έχει συμμετάσχει σε δημοσιεύσεις σχετικά με την αξία της Π.Ε/Ε.Α.Α, στη δημιουργία οδηγών υλοποίησης εκπαιδευτικών προγραμμάτων Π.Ε/Ε.Α.Α για εκπαιδευτικούς και έχει συμβάλει στη δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού για τα ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 21+ του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π). Έχει ασχοληθεί με τη συγγραφή παραμυθιών με θέμα το περιβάλλον, σε συνεργασία με το  ΕΚΠΑ, ενώ το 2016 συμμετείχε στη συγγραφή διηγήματος για το βιβλίο: «Μικρές Ιστορίες για μεγάλους» της σειράς «Ασημένιοι Αναγνώστες» των εκδόσεων Εντύποις. Έχει εργαστεί σε περιβαλλοντικές οργανώσεις και υπήρξε για χρόνια εθελόντρια στην περιβαλλοντική οργάνωση WWF.

Αντουανέτα 


Σπούδασε στο τμήμα Χημείας του ΕΚΠΑ και στη Δραματική Σχολή του Θεάτρου Τέχνης Καρόλου Κουν. Εργάζεται ως ηθοποιός στο θέατρο. Αυτή την περίοδο συμμετέχει στις παραστάσεις "Οι Μάγισσες του Σάλεμ", στο θέατρο Βρετάνια, καθώς και στην παιδική σκηνή του Θεάτρου Βασιλάκου στο αριστούργημα της Άλκης Ζέη  «Ο Μεγάλος Περίπατος του Πέτρου». Το 2020 αποτέλεσε το πρόσωπο της καμπάνιας ευαισθητοποίησης «Can you see me?/ Με βλέπεις;» της διεθνούς ΜΚΟ Α21, με σκοπό την καταπολέμηση του φαινομένου της εμπορίας ανθρώπων. 

Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων υποκριτικής και αυτοσχεδιασμού. Από το 2011 εργάζεται ως εμψυχώτρια εκπαιδευτικών προγραμμάτων και παιδικών εκδηλώσεων.

Έχει συμβάλει στον σχεδιασμό και την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και δράσεων για παιδιά πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Ειρήνη 


Αριστούχος απόφοιτη του Παιδαγωγικού Tμήματος Δημοτικής Eκπαίδευσης του ΕΚΠΑ, με ειδίκευση στην Ειδική Αγωγή μέσω του προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών Σχολικής ψυχολογίας του ΕΚΠΑ. Από το 2014 εργάζεται ως παιδαγωγός - εμψυχώτρια σε χώρους μάθησης και δημιουργίας. Έχει διδάξει σε σχολεία της Αττικής, ενώ το 2017 μέσω του προγράμματος Erasmus+ εργάστηκε και στο Ελληνικό Σχολείο Βρυξελλών. 

Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων σχετικά με τη σχολική ψυχολογία και τη συμβολή του θεατρικού παιχνιδιού και της δραματοποίησης στην εκπαίδευση. Από το 2014 διδάσκει Μουσικοκινητική και παρέχει διδακτική υποστήριξη σε μαθητές Δημοτικού και Γυμνασίου. Έχει συμμετάσχει στον σχεδιασμό και την υλοποίηση βιωματικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων στην ελληνική και την αγγλική γλώσσα. 

Είναι εθελόντρια στην ΜΚΟ, ΕΛΙΞ και το 2016 συμμετείχε στο πρόγραμμα «ΜΟΝΑΔΑ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ» του ΕΚΠΑ παρέχοντας στήριξης σε φοιτητή με σύνδρομο Asperger.

Αποστολία 


Απόφοιτη του τμήματος Γεωλογίας και Γεωπεριβάλλοντος του ΕΚΠΑ. Είναι κάτοχος του Διατμηματικού Μεταπτυχιακού Προγράμματος "Ωκεανογραφία και Διαχείριση Θαλάσσιου Περιβάλλοντος", ΕΚΠΑ. Έχει εργαστεί στο Ινστιτούτο Ωκεανογραφίας του Ελληνικού Κέντρου Θαλασσίων Ερευνών (ΕΛΚΕΘΕ). Είναι ενταγμένη στο μητρώο των εκπαιδευτικών του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ ) του ΕΚΠΑ στο θεματικό πεδίο της Βιώσιμης Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος. Έχει δημιουργήσει πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό για το πρόγραμμα Συμπληρωματικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης του ΕΚΠΑ , με τίτλο «Διαχείριση Παράκτιας Ζώνης». Το 2019 συμμετείχε στη δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού περιβαλλοντικής εκπαίδευσης για μαθητές και εκπαιδευτικούς μέσω του προγράμματος Erasmus+ με τίτλο «Environmental Storytelling for Sustainable Development». 

Έχει συμμετάσχει σε πλήθος συνεδρίων με την παρουσίαση των επιστημονικών της εργασιών. Το 2019 τιμήθηκε με το βραβείο «Young Scientist Poster Award», στο 15ο International Congress of the Geological Society of Greece. Από το 2015 έχει συμμετάσχει σε ερευνητικά προγράμματα θαλάσσιου ενδιαφέροντος και βιωσιμότητας οικοσυστημάτων. Συμμετέχει ως βοηθητικό προσωπικό σε εργαστηριακές ασκήσεις του τμήματος Γεωλογίας και Γεωπεριβάλλοντος, ΕΚΠΑ. 

Από το 2018 συμβάλει στο σχεδιασμό και την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Περιβαλλοντικης Εκπαίδευσης για την ομάδα του Βιώνω Μαθαίνω Δημιουργώ.

Ελένη 


Απόφοιτη του Τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι κάτοχος του μεταπτυχιακού τίτλου «Audiovisual Translation» από το Πανεπιστήμιο του Surrey της Αγγλίας. Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων σχετικά με το Social Media Marketing, το E-Mail Marketing και το Google Ads. Η αγάπη της για τη φωτογραφία και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και η άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας την οδήγησαν στη συγγραφή αναρτήσεων για ποικίλες επιχειρήσεις. 

Διαθέτει μεγάλη εμπειρία στη διόρθωση και επεξεργασία κειμένων και άρθρων. Η έμφαση στη λεπτομέρεια και η σωστή χρήση της ελληνικής γλώσσας είναι από τα πιο δυνατά σημεία της. 


Ο χώρος μας

Ο νέος μας χώρος σχεδιάστηκε με σεβασμό προς τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς με σκοπό να αποτελέσει πηγή έμπνευσης, παρατήρησης, δημιουργίας και φυσικά διασκέδασης. 

Στον χώρο μας υλοποιούνται όλα τα βιωματικά εκπαιδευτικά προγράμματα καθώς και τα εργαστήρια