Εκπαιδευτικά προγράμματα για σχολεία

Επιλέξτε τους τίτλους των προγραμμάτων για περισσότερες πληροφορίες.

Τι ορίζουμε ως φυσική καταστροφή; Οι συμμετέχοντες με τη βοήθεια προσομοιώσεων και πειραμάτων ανακαλύπτουν τους σεισμούς, τα ηφαίστεια, τους ανεμοστρόβιλους και τις πλημμύρες. Υπάρχουν μέτρα πρόληψης και αποφυγής των φυσικών καταστροφών; Οι συμμετέχοντες αντιλαμβάνονται τους λόγους για τους οποίους οι φυσικές καταστροφές αλληλοσυνδέονται αλλά και...

Σε τι διαφέρουν τα αστέρια από τους πλανήτες; Με τη βοήθεια μιας κατασκευής προσομοίωσης τα παιδιά ανακαλύπτουν τι συμβαίνει κατά την περιστροφή της Γης γύρω από τον ήλιο. Βλέπουν από κοντά ένα πραγματικό κομμάτι μετεωρίτη και με τη βοήθεια διαστημικών παπουτσιών ανακαλύπτουν τι συμβαίνει όταν δεν υπάρχει βαρύτητα! Τέλος, δημιουργούν τις δικές τους...

Μα πού πάνε όλα τα σκουπίδια; Γιατί το πλαστικό συμβάλλει τόσο στη ρύπανση του πλανήτη; Τα παιδιά με τη βοήθεια του παιχνιδιού μαθαίνουν να διαχωρίζουν τα υλικά, ανακαλύπτοντας και τις πηγές προέλευσής τους. Αντιλαμβάνονται την αξία της ανακύκλωσης και συμμετέχουν στη δημιουργία ανακυκλώσιμου χαρτιού. Έρχονται σε επαφή με τη φιλοσοφία του μοντέλου...

Από πού προέρχεται όλη αυτή η ενέργεια; Πώς η ηλεκτρική ενέργεια φτάνει στο σπίτι μας; Γιατί λέμε ότι ο πλανήτης μας ζεσταίνεται; Τα παιδιά με τη βοήθεια του παιχνιδιού, προσομοιώσεων και της μεθοδολογίας STE(Α)M κατανοούν τους διαφορετικούς τρόπους παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας. Γνωρίζουν το πρόβλημα του φαινομένου του θερμοκηπίου και δημιουργούν...

Τα παιδιά βλέπουν από κοντά ορισμένα σπάνια απολιθώματα. Κατανοούν τον τρόπο σχηματισμού τους και διαπιστώνουν την επιστημονική τους αξία. Δημιουργούν δικά τους απολιθώματα, μαθαίνουν για τους διαφορετικούς τύπους ηφαιστείων και συμμετέχουν σε πολλαπλές ηφαιστειακές εκρήξεις.

Τι κοινό μπορεί να είχε ένας σαρκοφάγος δεινόσαυρος με ένα κοτόπουλο; Πόσο μοιάζω εγώ με τους γονείς ή τους παππούδες μου; Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την πορεία εξέλιξης της ζωής στη Γη βασισμένο στις επιστήμες της Βιολογίας και της Γεωλογίας.

Με τη βοήθεια ομαδικών παιχνιδιών ανακαλύπτουμε τρόπους για την αποτελεσματικότερη διαχείριση των συναισθημάτων μας. Μαθαίνουμε πώς να διώχνουμε τις ανησυχίες μας και δίνουμε μορφή στη διάθεσή μας μέσα από τις κατασκευές μας.

Ο διάσημος καθηγητής Nerus Fovisius πήρε την πιο τρελή απόφαση! Να σταματήσει τον κύκλο του νερού! Στόχος της ομάδας σας είναι να σώσει το νερό, λύνοντας γρίφους. Θα τα καταφέρει να ανοίξει το κουτί των πειραμάτων; Οι συμμετέχοντες αναγνωρίζουν την αξία του νερού, ενώ ανακαλύπτουν τρόπους καθαρισμού και εξοικονόμησής του.

Πώς επηρεάζει ο άνθρωπος το φυσικό περιβάλλον; Πώς οι φυσικές καταστροφές σχετίζονται με την ανθρώπινη δραστηριότητα; Οι μαθητές συμμετέχουν σε πειράματα, συνεργάζονται και ανακαλύπτουν τους κινδύνους που απειλούν τα οικοσυστήματα. Αντιλαμβάνονται την αξία της επαναχρησιμοποίησης και ανακύκλωσης των υλικών, καθώς και την ανάγκη για ορθολογική χρήση...

Ένα πρόγραμμα για την αξία της διατροφής βασισμένο στη μυθολογία και την αρχαιότητα. Με τη βοήθεια παιχνιδιών ανακάλυψης οι μαθητές γνωρίζουν τη θρεπτική αξία των σημαντικότερων τροφών που χρησιμοποιούνταν από την εποχή των Αρχαίων Ελλήνων. Τέλος, δημιουργούν τις δικές τους ατομικές κατασκευές από πηλό.

Οι μαθητές ταξιδεύουν και μαθαίνουν τον κόσμο με τη βοήθεια πέντε γεμάτων "αποσκευών - κουτιών ανακάλυψης". Συνεργάζονται και ανακαλύπτουν τα φυσικά περιβάλλοντα, την ιστορία, τα ήθη και τα έθιμα άλλων πολιτισμών. Συμμετέχουν σε μικρές προσομοιώσεις και δημιουργούν πρωτότυπες κατασκευές.

Πραγματοποιήστε ένα ξεχωριστό ταξίδι μυστηρίου γεμάτο παιχνίδια γρίφων και αινιγμάτων. Συνεργαστείτε για να λύσετε το μυστήριο της "φυσικής επιλογής". Ανακαλύψτε το φαινόμενο της πεταλούδας καθώς και το ποιος ήταν ο Κάρολος Δαρβίνος.

Με τη βοήθεια της μεθοδολογίας STE(A)M, και των κατασκευών τους, οι μαθητές κατανοούν τον τρόπο λειτουργίας των Α.Π.Ε. Μέσα από ομαδικά παιχνίδια αντιλαμβάνονται την ανάγκη για εξοικονόμηση ενέργειας, ενώ αποκτούν διάθεση για ενεργή συμμετοχή στην προστασία του περιβάλλοντος.

Με τη βοήθεια ενός επιδαπέδιου παιχνιδιού και των κατασκευών τους, οι μαθητές ανακαλύπτουν την ξεχωριστή βιοποικιλότητα του πλανήτη. Γνωρίζουν τις συνθήκες διαβίωσης και τους κινδύνους που αυτή αντιμετωπίζει. Οι μαθητές έρχονται σε επαφή με την τεχνολογία της επαυξημένης πραγματικότητας (AR) και μαθαίνουν πώς να προστατεύουν και να σέβονται κάθε...


Με το πέρας των εκπαιδευτικών προγραμμάτων διατίθεται εκπαιδευτικό υλικό με προτεινόμενα φύλλα δραστηριοτήτων για τους εκπαιδευτικούς, σύμφωνα με τη θεματική του προγράμματος. 

Στόχοι μας είναι η ενίσχυση της δημιουργικότητας και της κοινωνικότητας, η ανάπτυξη κριτικής σκέψης, η δημιουργία νέων στάσεων, συμπεριφορών και φυσικά η διασκέδαση!   

Όλα μας τα προγράμματα βρίσκονται στην επίσημη Δικτυακή Εκπαιδευτική Πύλη του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (E-yliko). 

Κατεβάστε τον οδηγό των εκπαιδευτικών μας προγραμμάτων

Ακολουθώντας τις έως τώρα οδηγίες του Υ.ΠΑΙ.Θ (Φ7/111145/Δ1 και Φ7/111089 /Δ1) σας ενημερώνουμε πως στον χώρο μας μπορούν να υλοποιηθούν ταυτόχρονα και σε διαφορετικές αίθουσες έως δύο εκπαιδευτικά προγράμματα, με μέγιστο αριθμό μαθητών/τριών, τους 25 (ανά αίθουσα).